Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


The End Of Story Being Pra U Student

bebas sudah dari jajahan buku..
bebas sudah fikiran dari jajahan ilmu di sekolah..
bebas sudah dari examkerjasekolahstudybagaiblablabla...
bebas sudah dari sekolahkelasbudaksekolahyang membosankan..
bebas sudah dari makcikkantinyangkedekut..
bla bla...

semalam berakhirnya exam STPM dan ulangan subjek setiap sem..
jadi aku dengan bangganya jadi "penanam anggur" yang setia.. *selama sebulan..aku harap camtulah*

jadi musim cuti sekolah ni aku ada jugak lah aktiviti nak tawaf mana-mana tempat di Malaysia..
tapi tak lama mungkin tak sampai beberapa hari pun kan..
sebab mak aku ada jugak kerja di sekolah..
kesian betul cikgu kan...cuti sekolah pun kena kerja jugak..meeting bagai susun programlah pe lah..bla-bla..
gila kuasa ke ape Guru besar tu ... *ok shut up! tak baik kutuk orang! watak tak penting jangan disebut!"

tapi kan..

aku macam tak biasa pulak nak duduk relaks bagai..
macam takut2 nak duduk relaks bagai macam nak jugak hadap buku sekolah bagai..
macam fikir diri macam ada exam lagi..
ke aku sorang je yang rasa tak nak graduate lagi..
ceh! kemain ea ko nad ea!
*dulu sehari sebelum exam dan lagi aku layan movie bagai dan lagi baca novel...tunggu mak aku bertukar gorila bebel kalah burung belatuk ... barulah jadi robot duduk dekat meja study melekat dekat situ je *...


hahaha...
sekolah,cikgu,kelas,makcik kantin makanan kantin! rindu ko lah!

kawan-kawan  rindu korang...
rasa macam tak nak berpisah lagi dengan korang...
nak lagi lepak2 macam dulu...

nak je dengar korang2 bising2 dalam kelas..
nak je dengar Catwalk melalak menyanyi..hahaha ops!

nak je jumpa korang lagi girls-girls 6AG inlcluding JT...* JT si driver si body guard kepada 10 girls di kelas 6AG*..

hurm hurm
cepat nya masa berlalu...
aku dah jumpa yang serasi...
dekat U nanti boleh ke jumpa kawan macam korang...

bila lagi nak jumpa...


Love U Friends!


Just a simple throwback from 2013..
masa tu kelas aku ialah 6 Ibnu Sina..
dah macam2 perangai aku jumpa...
kitorang tak berpuak-puak pun..macam lain -lain kelas tau zaman Form 5 aku dulu..
tapi krisis tu ada lah sikit..
namun takde kesan papepun sampai nak berpuak-puak..
nak buat throwback 2014 punya..
tapi gambar dia dah beribu... dengan Line internet nya rasa macam
glitter-graphics.com

hmm.. nanti-nantilah aku throwback kan..   





















banyak lagi gambar sebenarnya tapi malas nak upload lagi..
jadi sampai sini jelah cerita hari ni..

          Bye2 blog!
                                                       ok la nak sambung main  






Older Post | Newer Post